varför sån otur i mitt liv

Reserv nr 10 har kommit in vida betygskvoten.
och fortfarande har ingen reserv från den kvoten jag har in reservplats blivit antagen.
Jag tycker att det är så oträttvist, sjukt. folk som har 15 i snitt kommer in. why?
aja. jag har inge motivaton till o plugga idag
allt skiter sig nu. agusti är inte mån månad, har aldirg vart det heller.

Igår var jag som sagt på kräftskiva. första gngen in my life haha. de va trevligt ialf. träffa på lite nytt folk, nya människor de va nice. men fan va lite mat för så mycke arbete. hade med mig en flaska dit, tog me mig den sen hem o farnaz o tog slut på den tills jag däcka i sängen som en skjuten björn.


det var ju inte så smart o ta på sig en vit tröja, den va gulstänkt efter..


hahahaha





gött?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja, tänkte bara fråga om du har gjort HP? Isånnafall, hur mkt fick du?

2009-08-30 @ 13:27:15
Postat av: A

ja, jag gjorde det. fick dåligt =)

2009-08-30 @ 13:54:54
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, ja undrar en grej..om man vill ha 16poäng i snitt från gymnasiet hur många VG:n och mvgn måste man ha?



kraam

2009-08-30 @ 16:49:17
Postat av: Anonym

typ ngr mvg resten vg=)....gillar din blogg

2009-08-31 @ 00:22:15
Postat av: A

om vi snackar om hundrapoängskurser så är det vg i allt förutom 5 st mvgn sen kan det varierna om man har lite fler mvgn och kanske något g..

2009-08-31 @ 10:38:50
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0