vet intevad ja ska skriva


Va och såg på filmen year one precis. den va skitrolig, ni måste verkligen se de.
förutom att de typ är en satir för judendomen. men ändå.
Ibland undrar jag bara varför man tappar kontakten me gamla klasskompisar?..
från höstadiet hänger jag bara med farnaz resten träffar man kanske max 1 gång varje år..
o nu i gymnasiet märker jag att jag tappat kontakten me mer än hälften. Visst, jag förstod det från början att man inte kommer hänga varje dag. men det är å synd + att jag känner mig jävligt förvirrad för att jag inte ha ngn skola just nu vilket betyder att jag kommer mer eller mindre spendera min tid hemma ganska mycke. och det gör mig galen
så jag bestämmde mig för att jag ska ha en middag snart någongång och bjuda hela klassen. fundera på om jag ska skcika ut kort-inbjudan på posten så de blir lite mer formellt och man inte riktgit kan säga nej..
undra bara vad ja ska laga för mat?.. aja..den dagen den sorgen hahaha


Denhär bilden är nog 4 år gammal.. mina dåvarande klasskamrater..
vi var på ngn skidresa som av asrolig. Farnaz jag har kvar bilden på dig som chicken hahaha
notera att jag färga håret svart hahaha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ge tips till en som precis börjat ettan på gymnasiet?



tack.

2009-08-20 @ 22:07:33
Postat av: Angela

Bra intryck är skitviktigt!

få mvg på förasta proven i alla ämnen alla lärare pratar me varandra mer va ddu tror..

gör alltid ina läxor i tid fastän de är ganska ovitkgit och börja repetera hemma det som du läst under dagen.

Innan du går till en historia lektion tex. då ere bra om ud har läst innnan hemma vad det är ni ska gå igenom så när han/hon går igenom det så det blir som en repetition och inte så att du blir mer förvirrad... de va ngra enkla tips.. =)

2009-08-22 @ 12:10:03
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0