yo ma bro..

Jag är så ansvarslös. Min mamma bad mig vattna blommorna varje dag och nu har jag inte gjort det på ett par dagar. hennes favoritblommor har vissnat. Jag vet inte vad jag ska säga till henne när hon kommer hem.
Aja. igår var en vinglig dag. Vi gick och festa lite, vissa kanske blev lite för dragna men men, sen träffa vi på ngra.
senare blev det ett nattbad i nälstish haha, ISKALLT. jag gör aldrig om det igen.
Det blev inte så mycke sömn inatt kan man väl säga...tom på ord...

Jag gjorde typ världens godaste frukost till tjejerna. jag borde bli hemmafru. jag tror jag passar, förutom att jag inte kommer ihåg att vattna blommorna.

Puss på er. Idag ska jag njua av solen men jag vet inte hur.



Åker på onsdag, vill åka och steka, bli brun men ändå inte. Jag gillar att vara ensam hemma haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0