Cuaaaaaaaaaaaaaaandoooo

Jag är helt lost i låten Cuando, har lyssnat på den hela dagen igår och idag.. ÅÅÅH BÄÄST BÄTTTSTSTSTS ja vet att den är gammal. men jag har letat efter namnet på den skitlänge och hittade den igår hahaha..

Var och shoppa lite idag me min lillayster efetrsom hon är ledig. Gick in på apoteket och blev några hundralappar fattigare. Jag älskar deras hudvårdsprodukter. man känner sig så jäkla ren och smooooooth efteråt.
Dessvärre så känns det som att alla snygga kläder är heltslut ute i butikerna, men de e lungt. Tur att jag köpte julklänningen och nyårsklänningen redan i oktober..

Nu ska jag slagga, ska te tandis imon också. Fick en nattschena som jag måste börja använda. uuh.


Some people think i'm bonkerssssssssssss...


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg va läskig bild kusin :O

2009-12-22 @ 11:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0