Halelulja it's raining

Okej gott folk. Jag kom in i umeå, blandade känslor. Ska jag vara glad eller gråta jag vet inte.. Jag hoppas mer på min reservplats i Göteborg där jag kan komma hem på bara ett par timmar. Att åka till till umeå med tåg såg jag skulle ta ca 10 timmar med tåg ch de kotsra drygt 900 kr dit och 900 tillbaka att flyga dit och tillbaka går på en tusenlapp. Allt blir så dyrt. Aja Jag vill bara kunna komma hit utan att tänka på att de kostar tusentals kronor o hälsa på. Ooh så jobbigt det blir men det var dethär jag ville. Ska nog prata ihop mig med familjen och se vad jag gör. Kursstarten verkade vara någon gång i februari?! Så jag har 2 månader kvar här i kära Stockholm innan jag flyttar om jag nu gör det. Men jag har tackat Ja till min plats självklart gör man det. Men jag vill hemskt gärna komma in i Göteborg. Synd att min reservplats inte ändrades i höst när jag va reserv nr 3 i KI. Det hade vart min dröm, jag var så nära, så jävla nära. Men men.

Dessutom vill jag säga grattis till Eva som kom in på Läkarlinjen i KI, Så jävla GLAD FÖR DIN SKULL!!!



I'M HAPPY


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle vara tacksam om du kunde svara på min fråga, undrar hur man gör det där tandläkarprovet som du gjorde och som man kan söka in genom ?:)

2009-12-08 @ 22:41:33
Postat av: Anonym

omg grattis!

Hur känns det att flytta då

2009-12-09 @ 00:17:35
Postat av: Anonym

Stort grattis till dig, glad för din skull :)



Vadå gråta? it's your dream ;)

2009-12-09 @ 02:01:18
Postat av: zozo

Grattis kom oxå in i umeå, socionomprogramet :)

2009-12-09 @ 13:41:00
Postat av: B

Grattis Angela! Det förtjänar du efter att ha ansträngt dig och jobbat så hårt. Jag har själv flyttat ifrån min hemstad och visst det känns jobbigt men man gör det för att få sin utbildning och få ett bättre liv sen! Det är värt det, tro mig :D

2009-12-09 @ 15:10:53
Postat av: Anonym

Men gud! GRATTIS:D

2009-12-09 @ 15:30:24
Postat av: Anonym

du kan ju gå där i en termin sen flytta till karolinska.. många gör så

2009-12-09 @ 17:28:29
Postat av: Anonym

kom du in som tandläkare eller läkare ?

2009-12-09 @ 19:05:02
Postat av: ang

Du söker in genom en pappersanmälan som finns på Ki's hemsida senare i vår..det står allt på deras hemsida



tack alla andra.

2009-12-09 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0