hey mother jump off.....

Har vart me familjen och handlat klappar, till resten av fmailjen såklart. jag får aldrig klappar typ. Får bara pengar, oftast det jag vill ha. Det skulle vara roligto få en julklapp, fast ändå inte för jag vet att jag inte kommer gilla den.

Jag drev me Daniella (min lillasyster) idag
Jag: Hade du blivit ledsen om jag köpte klappar till alla förutom til dig?
Daniella: *hon ger mig en mördkarblick* Det var en jättesvår fråga, jag kan inte svara
Jag: Jo det går visst, komigen berätta jag vill veta om du blir ledsen..
Daniella: Nej det funkar inte såhär, det här är konstigt..

hahahaha ni skulle se hennes min, hon var helt förstörd!!! Hahahahaha hon kommer ialla fall älska min julklapp!


just nuuuuuuuuuuuuuuu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0