jag har världens ångest

Jag lockade precis hela håret för att se om det skulle se bra ut när jag fixar det till nyårsfesten. Men fyyyyyyyyyyy så fult det var, det var verkligen hemskt, såg ut som en kärring med kort lugg.
Så nu kom jag på att ja kan ha bakåtslickat hår till nyår. Jag ska kamma det bakåt och spraya hela håret tills det STINKER spray och kamma bakåt såklart.. Då kan man ha feta diamantringar till det så det ser snyggt ut. Jag har däremot inte bestämmt mig för vilken klänning jag ska ha. Men vi får se. Det kommer ta minst 6 månader tills min lugg har växt 10 cm (vilket behövs för att den ska se normal ut).
Nu ska jag duscha bort lockarna och äta Mc Feast.


Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0