paranormal activity

Jag säger bara en sak. Se inte den filmen jag såg 2 -4 minuter och höll på och skita ner mig. Jag skrek hela kvällen kunde inte sova. jag fick höra slutet utav min kusin, han berätta allt och dum som jag är lyssna jag på honom. Den är hemsk hemsk hemsk. Min brossas kompis gick och såg filmen på bio och han sa att halva bion gick ut efter halva filmen för den va hemsk. Den är läskig. jag ska slänga filmen vill inte ha den hemma jag tänker att andar kan komma ut ur DVDn. Någon som vill ha den? USH!! hatar skräckfilmer jag har blivit psykad av skräckfilmer. UUH. Kolla inte ens på trailern.
Dom som inte tycker att den är läskig kan föröska föröka sig lite snabbare för att sprida sina "jag-blir-inte-rädd-gener"




Kommentarer
Postat av: hihi

va, e det sant? alla säger att den suger och inte ett dugg läskig...

ska se den hahah :D

2009-12-06 @ 18:29:38
Postat av: Anonym

ha ha är du seriös? jag tycker inte att den var läskig någonstans. den var sjukt dålig.

2009-12-06 @ 19:27:00
Postat av: Anonym

sämsta filmen, inte läskig alls

2009-12-06 @ 21:55:39
Postat av: Anonym

jag höll på att somna när jag såg den...ok den va läskig ibland men asso gud va folk överdriver haha

2009-12-06 @ 23:45:47
Postat av: Anonym

den var inte läskig alls hahaha,de gick nog inte ut ur salongen pga. den var för läskig, snarare för att de va besvikna för den va skitdålig

2009-12-09 @ 18:55:06
Postat av: P.A

Jag har sett den vågar knapp sova ensam längre! Filmen borde förbjudas!

2009-12-11 @ 21:34:35
Postat av: Sandra

haha lägg den i frysen som Joey med sin sin bok the shining =D

2009-12-17 @ 06:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0