Shou abou abdulla glömmde sina skor

Shuuuuuuuuuuuuuu
Jobbade som vanligt och sen på vägen hem ville en trevlig kvinna låna min telefon för att berätta för sin tandläkare att hon var sen. Hon satte sig sedan brevid mig på bussen och vi började prata. Hon öppna sig för mig och berätta om hennes liv lite grann och om hur hennes hus brann ner för någon månad sen bara och hur hon gjorde. Hon berätta även att hon va kristen så vi gick in på religion lite. Jag var så glad när jag klev av bussen och hade världens leende på läpparna. Så skönt när man bara pratar me nya människor.
Fastän jag tycker helt seriöst att Sverige är världen bästa land så kan jag däremot tycka att folket här är så instängda. Om någon skulle sitta på bussen och säga guuu vilket fint väder till ett par elever på bussen skulle dom direkt kolla på varandra o ge minen "Ehh, e han dum i huvudet eller??? varför pratar han med osss? pedddoo?? HJÄLP". verkar som om många är rädda.

När jag kom hem hitta jag ett brev från Umeå Univ. Där de stod allting om kursstarten som börjar 18. Det stod även en HEL DEL som man måste repetera så det är bara att slå upp böckerna igen och ta och repetera allt från gymnasiet. Jag som trodde att jag slapp skiten. Fick lite ångest när jag kom på att plugget kommer igen. Men det är ju roliga grejer jag ska läsa, bland annat Fysiologi min favvo grej ju! =)

Ska duscha, planera mitt liv lite, kolla på patetiska Paradise Hotel och sova.

 


Deras logga, notera de 3 underbara älgarna.
Kommer nog ha två bästisar där, en isbjörn och en älg




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fan vad du har rättom det där exemplet om barnen:Pgen

hehehee oxå helt fast vid paradise hotel, andreas e sääxiii

2009-12-15 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0