Tiger kuzzelkurt

Hur kan en man som är så framgånsrik och känd vara otrogen mot sin vackra fru. Inte bara det han va otrogen minst 3 gånger med 3 olika kvinnor och hade hemliga förhållanden med dom. Dessutom tog han hem en av de medan hans fru väntade barn och skulle få sitt barn? Huur?! Varför är man otrogen jag förstår inte, jag förstår verkligen inte. Hans fru är SKITSNYGG måste jag tillägga också. Men visst utseende är inte allt men ändå. Herre gud. Jag blir så sjuuuukt arg, otrohet, otrohet.. USH. Hoppas gud förlåter honom. Jag hade kastat killen direkt. Men hon gick tillbaka till honom utöver de så höjde han den summa penagr hon skulle få om de gör slut, till flera tiotusentals miljoner dollar. Aja.
Tiger Woods du tillhör skogen kanske där med alla polygama djur, du passar mucho bieno där...



Visste ni att han är den bäst betalada sportkillen i världen.
 Inte ens beckahm tjänar så mycke som han gör...


Kommentarer
Postat av: Jay

Han é inte blacknuss... kolla in hans panna.. makeup is wearing off.. Han är en vit snubbe egentligen. Think about it..

2009-12-08 @ 01:09:45
Postat av: Anonym

även killar som har modeller till fruar är otrogna. handlar om mycket mer än utseende

2009-12-10 @ 03:37:22
Postat av: Sandra

hon planerar att lämna honom sägs det ju nu =)

2009-12-17 @ 06:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0