Alla hjärtans dag

Igår gick vi till hallunda festen, för att fira alla hjärtans dag..
Allt va roligt, kuligt, muligt va ni vill. De va fett kul. Tills det då blev bråk. Jag tycker sånt är bara onödigt och tråkigt. Jag var exakt brevid bråkdet när de börja bråka, och trodde att de drev i början, ja vet inte hur ja kom ut däirfrån men jag vart oskadd ialf. Men bråket gick över sen börja alla dansa igen... men efter ett tag blev det bråk igen.. då drog vi hem..
Men vi hade kul i alla fall =).. men att dra hem vid 2 tiden från en syriansk fest är som ett gå i konkurs. man har fan fixat sig i typ 2 timmar för att bara va på fest i ngra timmar?.. (3).. helt onödigt..


Innan festen, då man e hemma o tar bilder hahaha

Jag o Maria, suddig bild i know

Shululu, iblosh upptagen? och Jen stirrar på..? ABO JONI?

Ibla har en mustash som växer i takt med jennifers hår.

Och gabriella fyllde år.. =)

..såå de vart en lyckad kväll fast kort =(...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt ditt armband som du har på förtsa bilden och vad kostar det? :) tacksam för svar :)

2009-02-15 @ 23:11:47
Postat av: angela

Den är köpt från american eagle från usa, kostade 19 dollar tror jag.. runt 150 kanske?

2009-02-16 @ 00:30:49
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: kusin (vi hade roligt på festen)

vart haru köpt ditt liv

säg storlek

tacksam för svar





herrå

2009-02-16 @ 00:45:52
Postat av: angela

rinkeby bazzar 10 kr st!

2009-02-16 @ 07:56:20
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Marii

Det va faktis lyckad kväll men kort som sagt :P

2009-03-02 @ 23:51:55
URL: http://thesuryoye.blogg.se/
Postat av: angela

siiii ;D

2009-03-03 @ 07:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0