en till resa

lite tråkigt idag, bläää.
gissa vart jag ska åka?.. Jag ska till Polen. Jag ska åka med skolan jag och en till elev fick chansen att vara med på Model European Parliament. Där det är som ett "rollspel" somom det skulle vara ett riktigt parliament. Där flera elever från olika håll i EU kommer och är med i parliamentet. Det låter faktist kul, men jag är lite skraj också faktist.. undra hur det går..
måste ju skriva om ett ämne på engelska och hålla tal där.. lite scaryyy
Jag åker i April 20-25 april. fan va roligt.. förr året åktejag te usa me skolan nu ere polen haha, kul att skolan finansierar mina resor.... hahaha

MEP--------------------HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: zodfa

Oj vilken snäll skola du har, haha de längsta vi har fått åka med skolan e gbg liksom wow:P

2009-02-05 @ 22:50:09
URL: http://zodfa.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså jag vet inte om det här e ren nonsen men en vän till mig som har det här på sin skola med sa at man typ får poäng för MEP e det sant? :S

2009-02-06 @ 18:39:13
Postat av: angela

det stämmer, det är 50 poängskurs

2009-02-06 @ 19:57:40
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice juuh, men hur fixar man högt betyg da?

2009-02-07 @ 15:33:48
Postat av: angela

Jag har läst betygskriterierna, att man typ är självständig ganska nycket och löser frågor och är aktiv, att man i delaktig i ganska mycket dessutom.

Finns en hel del man ska uppfylla. men även om jag inte får mvg i dethär behöver jag inte det här ämnet ja kan bara reducera bort det för jag läser 2900 poäng och man behöver bara 2500 i gymansiet. Det är kul att bara få åka dit =)..

2009-02-07 @ 15:53:10
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa annars får du det ba som utökad,vilket ökar ditt snitt va

2009-02-07 @ 16:01:59
Postat av: angela

yes, då höjs mitt snitt

2009-02-07 @ 16:28:49
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0