klockan är ett

och jag pluggar fysik. eftersom ja hade sån jävla huvuvärk i helgen så hade jag inte orken för att plugga
Nu sitter jag med två kaptiel som ja ska ha prov på på torsdag. kap 6&7.. de är skitsvåra.
ja känner ångest.. och vår lärare är fett sträng, och hans prov är svårare än ja vet inte vad.
och jag har insett att det kommer o vara FETT SVÅRT o få mvg i fysik b.
det är galet svårt. jag bläddra vidare i boken och ba??!?!.. HUR har folk lyckats o få mvg i de ämnet? jag förstår inte.. Tänk o kursprov på hela boken?
Gissa hur många sidor boken är på?.. 480!!.. och de är PURE MATTE och huvuräkning, plus att du ska kunna allt från tidigare fysik.. alltså fysik a som är typ 300 sidor?..
fyfan tjejer, säger ba gå inte på stuentskivorna i vår.. sitt hemma o dö av plugg ist..... ELLER INTEEEE.

Nån gång under vecka 21 har vi kursprov.. ska föröska filma alla efter provet o lägga upp på bloggen.. HHAAHAHAHA folk (jag) kommer gråta ihjäl sig.. HAHAHAHAHAHAHAHA. de värsta med alla kursprov som vi har är att man svettas som faaaaaaaaaaaan, o de är inte bara jag som gör de. Efter varje prov vi har ser de ut som om hela klassen har vart me på en ruggby-match, eller typ sumobrottning, alla e fett svettiga och håret...god know.. speciellt mitt, jag typ skrubbar ansiktet när jag inte kan lösa talen... ibland går alla ut me rödsprängda ögon.. HAHAHAHAHAHAHAHA.... de e fett kul o gå i natur..vi säger så bara.

Kommentarer
Postat av: kusin

hahahahahahahahaa shit man

de liv o död

2009-02-10 @ 09:58:52
Postat av: Rebecka

hahahahahaha daaaaamn

2009-02-10 @ 17:03:50
URL: http://beckaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0