usa

Det var ngn som ville se lite bilder ifrån när jag var i USA..
och här har du lite..


Vår första dag i NYC, vi åt på en asball resturang som snurra sakta men man såg
över hela NYC under en hel timma typ.. svår o förklrara men de va coolt

I NYC...

Tjejerna som jagf o Eva bodde hos :D

Skolans matsal.. hon till vänster längst ut bodde jag hos

Litte breakedacen på gatan..

vi vakna tidigt för att shoppa.. men de blev lite föööör tidigti inget hade öppnat
och vi var tvunga o larva oss lite..

Ännu en gång me familjen jag bodde hos och evas

Vårt lilla gäng minus olle

På väg hem från NYC killarna köpte kepsarna till alla .. och vi fick inte ta av oss de

När vi skulle till USA.. 8½ timme är ganska lång tid för en girlie like me. vi blev lite galna..

Det var ngn disney affär.. aa..vi fotades me killen utanför hahaha
kanske läggerupp fler en vacker dag.. jag har runt 900 bilder bara därifrån..
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0