Vet ni?

.. om jag inte kommer in i läkarlinjen ska jag faktist söka till industriell ekonom eller civilekonom. Jag tänker inte vara plugg-lös o vänta i minst 5 år till att få komma in te läkarlinjen o missa 5 år av mitt liv till.
...jag måste vidga mina vyer!
Visst, ja självklart är min dröm att bli kirurg. Men jag kan faktist inte bara ha de i tankarna. Det är som om man är kär i Jesse Metcalfe. Visst man kanske gifter sig med honom men ja kan ju inte vara fast o aldrig tänka mig att gifta mig me ngn annan. hahah okej det där va ganska abstrakt till det jag egentligen menar. men jag tror ni förstår vad jag menar..


Kommentarer
Postat av: Maria

angie babe, du ska läsa något du vill läsa, inte bara för att du måste läsa. annars kmr det inte bli kul o då kmr allt bara gå åt skogen. läs åtminsonde något inom naturämnena, så kanske du kommer lite närmre din dröm, för ekonomi o.dyl. är så långt ifrån läkare som man kan komma. lycka till! :)

2009-02-19 @ 11:26:27
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: angela

Det blir industriell ekonom då..

2009-02-19 @ 17:13:40
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

välj JURIDIK det är den bredaste & bästa utbildningen kolla på vad alla mäktiga personer i världen pluggat plus du kan bli äffärsjurist/skattejurist som ekonom fast bättre!! ekonomi är under din kapacitet

2009-02-19 @ 22:28:52
Postat av: angela

Industrueill ekonom är en civilinjengörs utbilndning, när jag kommer ut i arbetsmarknaden är jag över alla civilekonomer och ekonomer.. det är ett grovt jobb :)

2009-02-19 @ 23:46:12
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så du tänker direkt plugga till industriell ekonom om du inte kommer in i läkarlinjen?

Du hoppar asså över komvux o shit!?

2009-02-20 @ 16:45:06
Postat av: Anonym

läs till läkare i rumänien, mkt bättre o lättare att komma in + billigt land o leva i. du får inte bara licens i europa utan i hela världen.

2009-02-20 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0