weeei

Idag var en ganska roligt dag, dock vare nära på att ja ifck nervsammanbrott! hahaha
Jag och bla sofia var på me på en modevisning som va i skolans aula idag. Jag fick de fulaste kläder såklart.. men haha de va roligt..
jag hade inte förväntat mig att de skulle bli så mycke människor i aulan, trodde det max skulle vara 50 pers. sen när det är min tur så får jag CHOCK! ja får en riktigt grov chock, tror inte ni förstår. haha. Jag körde ialf Adriana lima style haha, peka på utåt. Tänkte att de va de enda som kunde bryta nervositeten. Kul had evi idag ialla fall. men mina fötter värker...


haha bilden blev knasimas

När vi hade tråkigt..hon pekar inte finger, det är ett peacemärke..

Genrep- jag höll på o ramla så ja drog i ngn annan..

Ser ni folkmassan? och gissa om jag vart nervös?.. nejda

Igår pluggade jag inte så mycke. jag måste verkligens ätta igång med Bologin nu!
Jag har ju porv på fredag =(

Kommentarer
Postat av: Maria

synd att man missa, hade föreläsning, men hoppas det gick bra :)

vilka tjejers projektarbete va detta?

2009-02-17 @ 20:39:54
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: raisa söderberg

sista bilden ser man vad du tänker "spring spring spring, ut, fort"

2009-02-17 @ 21:57:57
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: angela

maria: haha de gick faktist bättre än vad jag förväntat mig =).. de va roch och manuella =)

Raisa: haha just där va de värsta steget nere jag tror jag hoppade ner hahaha

2009-02-17 @ 22:34:17
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Zodfa

Men skorna var snygga juu! :P

2009-02-17 @ 23:05:40
URL: http://zodfa.blogg.se/
Postat av: angela

haha thnx! men de va mina egna, inget ja fick låna :p

2009-02-17 @ 23:38:31
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

S; LIndex :)

2009-02-18 @ 00:40:38
Postat av: Anonym

var de du som valde att delta i showen eller frågade dom dig?

2009-02-18 @ 15:51:29
Postat av: Selina

guud..

tur för dig som går ut i år.... du kommer säkert att komma in i läkarlinjen med dina merit poäng. För att jag tvekar på att man höjer direkt till 22,5.

får jag ba fråga en sak, vad gör du när du har skrivit jätte dåligt på ett prov o bara vill begå självmord för att just det betyget kan vara avgörande för ditt slutbetyg?

Och hur e du som mvg elev? är du den som e aktiv koncentrerad, på lektionerna och frågar mycket eller den som är tyst? Behöver lite hjälp har ångest över om jag kommer att komma in på läkarlinjen :(

2009-02-18 @ 17:58:53
Postat av: carro

haha åh va snyggt är du modell eller?

2009-02-18 @ 18:21:25
Postat av: angela

Anonym: De frågade mig om jag ville vara med =)

Selina: Nee jag hörde att de är på höstterminen år 2010, och jag är ganska så säkert på att de kommer att vara 22,5 då =(.. aja skitsamma. När jag skrivit ett dåligt prov och vet att de är avgörande så tänker jag att jag inte kan göra så mycket åt saken. Man kan faktist tenta upp betyg, visst de tar ett tag men allt går i livet. Livet har inte gått under. Som Mvg elev måste du visa läraren att du siktar högt från början. Du kan alltid börja med att fråga läraren "kan jag fp betygskriterierna för mvg", då lägger läraren märke till att du siktar högt. Och sitt längst fram oc var aktiv!..

carro: tack! =), nej det är jag icke picke..

2009-02-18 @ 18:27:09
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa men hur e du som elev..e bara lite intresserad hehe Är du den som alltid svarar på lärarens frågor o.s.v?

Hahah tack för din uppmuntran, dt här va fatist första provet jag skrev så egentligen borde det inte vara så farligt, men fortfarande har aldrig skrivit så dåligt innan tar alltid för givet att jag kommer o få mvg men men jag vet jag älska faktumet att alling faktiskt är möjligt så länge man vill och inte ger upp :D

2009-02-18 @ 19:16:24
Postat av: Selina

Juste undra ba en grej... ska välja flera valbara kurser o undrar om du kunde tipsa om några merit kurser som gynnar läkarutbildningen



Har redan läst liv o etik, psykologi A och svenska C



men undrar om jag ska läsa biologi C? Hur e den kursen?

Och e det smart att välja historia C, vet inte vad jag ska välja annars :(



Tusen tack om du kan hjälpa till <3<3

2009-02-18 @ 19:24:00
Postat av: angela

Jag försöker så gott jag kan, du ska vara påläst innan du kommer till lektionen elelr vara uppmärksam på lektionerna, ställa BRA frågor.

Du kan läsa biologi C det ger merit, du kan läsa engelska C språk steg 3 eller 4. Välj inte historia det ger dig inget.

Biologi C är ganska invecklat. men det går nog om man kan gå på lektioner ochinte läser in allt själv som jag gör.

2009-02-18 @ 19:28:48
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så du menar att du läser biologi C på egen hand?

vf det?

2009-02-18 @ 19:44:16
Postat av: angela

För att de gick int eihop med mitt schema och jag vill verkligen läsa det.

2009-02-18 @ 19:46:07
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hur gör du nu da? Läser du på distans? hur skiver man prov utan lärare?

2009-02-18 @ 20:19:12
Postat av: angela

Jag pluggar hemma bara och gör proven som alla andra som går i kursen. de e bara det att jag får lära mig allt utan handledning

2009-02-18 @ 20:26:08
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0