BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Jag har huvudvärk, min svanskota värker, halsen e tjock och jag låter som en man. jag har ont i hvuude
men ändå sk ajag föröksa plugga.
Jag satte mig tidigare o ba ne nu fan ska jag pluggakemi.. tror ni de gick? hahah jag är s okoncetrerad. jag har haft för mycket lov!..det här är inte bra asså..
oxch jag vill bara ut jag klrarar inte av att sitta hemma just nu. de är så jävla tråkigt..
juste.. jag ska flytta till danmark om jag inte kommer in på läkarlinjen här i sverige nästa termin.. =)


Jag vill gå på fest och fixa mig. kan inte fatta hur många timmar jag lagt ner på plugget egentligen..

Kommentarer
Postat av: Maria

ojoj, krya på dig angie! :)

2009-01-02 @ 21:08:32
URL: http://konversationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0