.. buhu

Idag efter  kursprovet tänkte jag att ja ringer angela så vi ÄNTLIGEN kan gå ut ngn gång på en vardag eftersom jag annars pluggar häcken av mig..
hur som helst. Jag tar upp mobilen sen inser jag att hon e borta... typ en miljon miljarder mil härifrån så ja blev fett ledsen. Sen smsar jag natta och natta jobbade, arazo va tvungebn o gå på ett "möte..typ. Jag satt där på busshållssplatsen som en TÖNT.... riktig tönt.. fattar ni? ja tror inte ni fattar.. en TÖNT en riktig tönt.. som typ ba " AKTAAAAAAAAAA MINA BÖCKER"....
O nu när jag har min frihet.. hade jag ingeting att göra... så ja drog till V-by o köpte linsvätska o två halsdukar blev ännu mer sjuk o kom hem..

Maffiosa- Jag och min snygga kusin
jag saknar min kusin =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0