De känns som lördag

Jag missa kykran idag eftersom jag sov så länge..
jag tror nog att jag ska dra o träna snart de va mer än en månad sen jag träna pga av alla prov som jag har.
Men nu ska jag fan börja igen jag måste bli slim fit haha..
Åker ju snart till egypten så ja vill inte att mina "kärlekshatag" ska välla över binikitrosorna..
så jag ska börja träna igen 3 gånger i vekcan minst i alla fall de är så skönt, man bolir så pigg om dagarna o ser fram emot o göra det. Om jag hade tid skulle jag träna varje dag, inte för att gå ner i vikt bara utan också för att jag känner mig levande. Vår kropp är den enda du ´har från födseln tills du dör. och omjag inte lägger ner minst 1-2 timmar i veckan på mig själv, min kropp. vad ere jag ska ta hand om då?. När jag blir äldre kommer ju barn och familj. Det är nu ja sk anjuta utav att ta han om mig själv. så de är ganska viktigt. och många glömmer bort  det..
En sak som inte är så bra dåra när jag hamnar i den perioden då jag tränar typ varannan dag är att jag tvättar hårt jätteofta, jag hatar det, de blir så torrt.  Plus att jag har skitlångt hår och när ja ska kamma ut de tar de typ 15 min eller 20, för de trasslar sig när jag duschar. alltid!.. skitjobbigt. aja.. vill man va fin så får man lida pin.


min kära hårfärg, kom tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Maria

men oj, varför vill du helt plötsligt färga håret mörkt? du som alltid gillat dina blonda slingor :)

2009-01-25 @ 13:11:01
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: ANGELA

För att jag måsta fixa utväxten hela tiden, skitjobbigt ju!

2009-01-25 @ 13:49:13
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha att du alltid plutar med läpparna, ser konstigt ut ibland :S



omg skiit snygg hårfärg juuh :)

2009-01-25 @ 18:45:35
Postat av: ANGELA

tack =).. ja, jag vet. men ibland e jag normal

2009-01-25 @ 19:57:27
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fint rakt hår du har! ere naturligt eller plattångar du den varje dah? heh

2009-01-25 @ 20:14:43
Postat av: NLR

Masr al gamila du kommer ha så himla jävla kul där tänk att redan nu är det runt 25 grader tänk dig hur varmt det kommer vara då oooooooh vill oxå men skolan =( buhuhuhu

2009-01-25 @ 20:43:01
URL: http://nadiajoker.blogg.se/
Postat av: ANGELA

anonym: när jag hade brunt hade jag rakt plattade typ aldirg håret bara ibland. Nu har jag slingor och de gör att mitt hår ser större ut så jag plattar typ hela tiden nu.. =/

Nadia: JAG SKA BLI BRUN de e d enda ja bryr mig omm. jag e så BLEEEEEEK hhahaha

2009-01-25 @ 21:16:23
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0