=)

Jag vaknade med VÄRLDENS BÄSTA HUMÖR IDAG.. jag drömde att jag va i New York och hittad emin dröm klänning, den va sååå snygg!!!!!!
Jag tror ja ska designa den ngn gång, ja vet exakt hur den ser ut oooh oh jag borde fan bli designer omfolk ser den kommer de falla pladaskt för den!
Idag har jag bestämmt mig för att inte plugga faktist. jag borde plugga egentligen har värsta ångesten men jag måste verkligen få komma ut o träffa mina kompisar.. ja minns inte ens när jag gick ut "för skojjs skull".


Igår fick jag höra av maggie att jag likna denna vackra kvinna haha ;D... blev skitglad ju, hon är ju snygg. men tycker fortfarande inte att vi är lika.. Kommer inte ihåg vad hon hetter nu igen, något med conard ...


Men men.. jag har matte D kursporv nu på tisdag och imorogn ska jag vakna tidigt för att plugga det har jag bestämt mig. Så jag ska inte komma hem sent idag. =) hoppas ni får en superdupermega bra dag! bos booooos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lauren Conrad haha

2009-01-16 @ 23:46:26
Postat av: S

Haha, ni liknar varandra faktiskt =) ...

2009-01-17 @ 12:43:30
Postat av: ANGELA

haha tack ;D

2009-01-17 @ 12:52:49
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni e lika :D

2009-01-17 @ 17:07:02
Postat av: ANGELA

danke danke ;D

2009-01-17 @ 23:00:30
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0