Gud ta mig till himlen ist

idag är den värsta dagen jag är med om sen 1 år tillbaka.
Mina kära bloggläsare jag o ngra i min klass som skulle höja sina betyg i engelska betyg fick göra ett gammal nationella. Vi gjorde den och fick resultatet idag. mvg gränsen låg vid 33 vet ni vad jag fick?.. 30.
Mitt betyg i engelska är kört. Många av er kanske tycker att jag e dum i huvudet men idag kom ajg på att jag inte ska sikta högre än typ lärare eller något.
Tänk att 3 poäng avgör mitt betyg. 3 poäng och de va slarvfel. Min engelska lärare e bestämd av sig och har sina favoriter jag tillhör inte te ngn av de. Så det är kört.
Kursprovet gick åt helvette också. Och jag har matte D kursprov nu på tisdag.
Snälla gud visa mig vad lycka är. jag känner inte lycka ngnstans. Ge mig ett syskon eller något. Jag vill bara skit i allt dethär. Jag pratade med en tjej som gick i Natur forskning och hon sa " Jag kommer få vg i engelska=)".. hon tog det som om de inte vore big deal utav det. Så kom ja o tänka på att jag önska att jag vore som henne. Jag önska att jag bara kunde säga " äh man behöver inte ha toppbetyg i allting".
jag är så trött på att försöka vara bäst... med e är inte mitt fel. snitten sänks aldrig och de ligger på 20,0
Besides,I love my family!

Kommentarer
Postat av: S

Förstör inte för dig själv. Du verkar vara jätteduktig och ambitiös av dig, men ta inte så hårt på betygen. Jag förstår att du väldigt gärna vill komma in på läkarutbildningen och att konkurrensen är stenhård. Men jag vill bara säga till dig att det inte är kört, det kommer säkert (väldigt säkert) gå bra för dig i framtiden. Jag ser en ljus framtid för dig. Hoppas allt går bra för dig i framtiden, fortsätt med din blogg, du inspirerar oss skoltrötta. Din blogg utstrålar: Var både VACKER & SMART. det tycker jag är speciellt och verkligen UNIKT. Keep up with the great blog ;)

2009-01-15 @ 16:57:53
Postat av: ANGELA

S: tack så mycke!!.. verkligen jättesnällt jag bli på så bra humör när jag får sånahär komentarer =)..

hihi puss

2009-01-15 @ 17:38:58
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Darius

Chilla med livet jaoO!

2009-01-15 @ 18:23:50
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med kommentaren däruppe, du är vacker OCH smart :) skitbra! och ge inte upp fortsätt kämpa så kommer du i slutändan att få allt du kämpat för ;)

2009-01-15 @ 23:13:39
Postat av: ANGELA

Thnx a lot!.. =9 blir riktigt glad puss

2009-01-15 @ 23:27:58
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0