Hår hår hår..

De va ngn som undra hur jag fixar mitt hår till de vanliga skoldagarna..
Och jag har 3 vanliga frisyrer som jag varierar mellan.
Vanligt rakt plattat utsläppt hår, En VÄLDIGT stram uppsatt tofs som ligger högt upp, och en halv"stram" boll me en fläta runt..

Jag sprayar typ ett halvt ton spray så att de inte ska komma upp ngra hårstrån
Alltså en väldigt slimmad frisyr, ja vet inte varför men jag gillar verkligen det.


Bollen med fläta. jag tror alla vet hur man gör den frisyren..
vädligt lätt o enkelt men piffar upp lite.
Dock brukar jag endast ha den när de jag har mina "kom o hjälp mig"-dagar.


Vanligtvis brukar ja bara ha plattat, tröttnar jag sätter jag dit ett hårband.

och ibland lockar jag med mouse..men inte så ofta ja får mjäll då och jag hatar det.
Såå de var mina hår-tips hihih bos bos!

Kommentarer
Postat av: kusin

shit bre.

bli frisör hehehehehehehehehehehehehehehe

2009-01-17 @ 21:25:04
Postat av: ANGELA

lyssna, ät mitt bajs, sådär rått..

2009-01-17 @ 21:29:10
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: lyssna du idiot! ja äger dig ok???

hahahahahahahahahhaah

2009-01-17 @ 22:07:07
Postat av: Nicole

mina kom-och hjälp mig dagar haha wtf??



gillar din fläta på håret:) flätar du håret därnere som du sen tar upp över huvet?

2009-01-17 @ 23:58:19
Postat av: Nicole

juste förstörs inte ditt hår av sprayet när du använder det så ofta?

2009-01-17 @ 23:59:37
Postat av: ANGELA

haha jaa du vet sånadär dagar då man inte ser helt okej ut ens haha. aaa jag flätar på ena sidan sen tar över.

Joo de förstörs såklart, menja har skittjockt hår så ja tappar ju en hel del men ja har fortfarande 50 ton hår. men de blir risigt och går av så ja får lite som "antenner" som stikcer ut.. haha

2009-01-18 @ 00:16:17
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: kusin

hår förstörs INTE av spray :)

2009-01-18 @ 00:33:56
Postat av: ANGELA

Nej da, de drf ja har så fint hår i de översta lagret där ja sprayar som en huligan

2009-01-18 @ 00:38:08
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: kusin

de e du som använder bajs spray din åsna

2009-01-18 @ 00:55:25
Postat av: ANGELA

neeej, den är skitbra de va den vi fick av dendära goodiebagen, loreal typ, BÄSTA JA SVÄR YAOY BRE MAMMAS

2009-01-18 @ 01:29:31
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: yaya from the maja

detta är från yatou inte från sezen

wow du e så jävla vacker och jag ser verkligen dig som en förebild tyvärr vet du inte vem jag e men jag e typ besatt utav dig jag skulle aldrig kunna orka hålla mig en dag utan att kolla på din blogg.

jag har alltid försökt ha mitt hår dom du så det är super bra att du förklara hur man gör de olika frisyrerna.

de ändå ddåliga saken med din logg e att du inte berättar hur du har en sån vacker kropp... vissa vill ju se bra ut inför sommaren... blink blink haha

2009-01-20 @ 13:16:00
Postat av: ANGELA

hahahahaha YATOU!

2009-01-20 @ 18:37:29
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0