hey babes

Hur har er dag varit?.
Jag är jättetrött idag. ni vet sådana sega dagar då man inte orkar göra något?.. jag va hemma vid halv 5 och somna till 8.
Kollade på bella såklart när hon dansade i lets dance. Vill ba säga att de va inge bra alls. Jag hade gjort de 50x bättre än henne minst hahaha.
Men fan vad Magdalena Graaf är snygg. Shiiet!

Skulle vilja ha en danspartner och dansa profetionellt me ngn.
Fan va kul de skulle vara. Men aa, de är en dröm som sagt.. it will never happen.

Jag fastna för denhär låten (de va ngt par som dansa till den)

Kommentarer
Postat av: Bambi

haha har hört den också. söt du var btw

2009-01-09 @ 23:10:09
URL: http://cleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0