MJAURNAS MJAU

jahar vart i skärholemnhela dagen o hälsar på kusiner.
jag har pluggat today too.. fyfan asså .. efter den 23 januraii.. FEST HEMMOS MIG ELLER NÅGT... vi ska festa vi ska göra ngt vi firar att den här piss-terminen e slut..

ja vill inte veta vad ja får för betyg .. om ja får vgn kommer jag seriöst gråta i flera dagar.. om inte månader.. eller år...


inom de närmaste veckorna ska jag fixa min klasskiva och slutskivan för hela skolan. jag har redan fått biljetterna bara afishen kvar.. tenstas slutskiva kommer bli galen!... hoppas bara de inte blir ngt bråk, det blev inte det förra året tack gode gud.


Kommentarer
Postat av: Darius

var du i skärholmen! aboow ring mig nästa gång iv kan gå ut tjejshoppa fika mm...



AHHAHAHAHAHAH. driver

2009-01-04 @ 15:01:40
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: Darius

ahahha varför e jag alltid stöööööörd HAHAH :D

jag e söööt!

2009-01-04 @ 15:22:59
URL: http://dariusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0