shulululu

Jag har börjat på arabiska steg 3, vilket ger mig merit 0,5 extra så jag är uppe i 2,25 och sen ska jag läsa biologi c vid sidan om också.. vilket ger mig 2,5 i merit.. shululululululululul..de finns hopp(?)
Förövrigt så fick jag mitt mvg i Kemi B idag, shuululululul igeeen.. ohc jag fick mitt slutbetyg i engelska.. VG. jag vet inga komentarer om engelskan please. jag vet inte vad ja ska göra för att försöka förtärnga bort de. men sånt e livet, jag som person är inte bra på allt.
By da waay, jag har kommit igång me träningen nu , UNDERBART!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis vännen!

Vad fick du på kursprovet i kemi b föresten, var det vg?

Juste du sa något om att prata med din Syo om det där med meritpoäng för det där med eng b som jag sa inte gav merit poäng....har du gjort det?

2009-01-30 @ 18:27:07
Postat av: ANGELA

Kursprovet var uppdelat i två delar jag fick MVG på ena och VG+ på andra.. =)

jag pratade med henne och om man ska söka till läkarutbildningen så är engelska B en meritkurs som ger 0,5 i merit =)

2009-01-30 @ 23:11:11
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

men sa hon inget annat som är värt att veta inför läkarutbildingen??

2009-01-31 @ 20:26:49
Postat av: ANGELA

som vadå? vad skulle det vara då? ställ frågor om du har för jag vet gánska mycke nu

2009-02-01 @ 00:21:49
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sa hon typ inget om hur snittet ser ut i framtiden asså efter 2010??

2009-02-01 @ 22:23:49
Postat av: ANGELA

hon sa att det troligen kommer ligga på 22,5 (vid intagning på läkarniljen)

2009-02-01 @ 22:25:34
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0