Tensta Gymnasium


Känns som om dehär bilden aldrig kommer att försvinna ur skolans datorminne.
Jag är så trött på denhär bilden. Och va skitrtöt när jag tog den. Bilden är tagen med en systemkamera, så man ser var enda sak i mitt ansikte. Tillome mitt födelsemärke på ena kinden. Mitt bebishår ska vi inte prata om och inte helle de onoppade ögonebryrnen. de går 700 elever på tensta gymnasium. Alla har tillgång till var sin dator och har me sig de ungefär till var enda lektion. Så denhär syns i andras datorer låt oss säga en si..sådära...1400 gågnger per dag?.. då är inte alla lärare inräknade heller.
De var ngn som undra över Tensta gymnasium. Jag gillar min skola jättemycke. Verkligen. Lärarna är bra, men ganska hårda för de vill följa målen så bra som möjligt och bjuder även på resor. Som bla till Kina, Usa, och man kan även vara med i MEP. (Model European Parliament) Som går ut på att man åker till olika länder i Europa och har ett litet parlament som är på låtsas men man har jättekul i alla fall. jag rekomenderar skolan till er soms ka välja natur. men samhälle vey jag inte.. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack. Uppskatar det väldigt mycket.

2009-01-15 @ 21:16:25
Postat av: Maria

TG var det bästa valet jag kunnat göra då jag läste mina tre år i gymnasieskola. Det är exakt som du säger Angie, och det är också den grymmaste skolan i Sverige, eller iaf i Stockholmsområdet av vad jag vet. Hihi :P

Läste Sam/Ekonomi och det arbetslaget var superduper! Hade inte kunnat välja bättre ;)

2009-01-16 @ 11:17:39
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: bre

går du i skollan du gorr okkså f-klass?

2009-01-19 @ 21:20:20
Postat av: Anonym

hehehe den bilden på på city idag :) tyckte jag kände igen dig :)

2009-01-22 @ 11:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0