woo

Jag hade värsta mardrömen ida. den va delad i två delar den ena handlaom att jag  o min kusinblev bad boys för life o de va KATASROF. den andra delen handla om att en kompis gifte sig o ja blev fett sur ahahaha...
Och så vakna jag med HESASTE rösten någonsin, jag låter som en man. en riktig man en såndär som typ lyfter 5000 kg med en arm. aja hursom helst. Idag ska jag faktist bara plugga sen kanske mot kvällen så drar jag te kusin vitamin.
Puss puss på er. önska mig lycka till!


Min gamla kamera suger men men, it was yesterday.
Uppsatt och skönt.
fred bröder.♥

Kommentarer
Postat av: kusin

HAHAHAHAHA ATT VI BLEV BADBOYS

bror vi e badboysens mamma



vem har sagt att du får komma hem till mig?

jag tar inte in blondiner i mitt hus

2009-01-17 @ 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0