britney

Kom hem igår och va dödstrött så jag gick och la mig typ en timme.. sen kundejag inte sova mer, vakna upp som en pigg apa. Åkte till natta där vi skulle laga mat o chilla (jag såg ut som en pundare). sen ringer vår kompis natta och frågar om vi ville gå på britneys konsert, parkettplatser..GRATIS? fast problemet var bara HUR FAN skulle vi hinna? vi drog hemifrån snabbt som fan och drog till globen vi var där vid 9.. lite sent men vem fan bryr sig. de va fett najs show! och dansarna HERREGUD vart har hon hittat dem helt seriöst? vilka varelser. kan en människa se så bra ut?...
hursomhelst..

Idag kom blodbussen till mitt jobb där får alla ge blod. då drog jag och en kollega. Menjag va tvungen och ge prover först innan man får ge blod. därför fick jag inte ge blod första gången.
Och jag fick inte helller ge blod förääns i slutet av september för att jag hade vart i egypten i mars. och de finns malariamyggir där. de ville inte riskera... såå i september blir next one..

Idag vet jag inte vad som händer. men jag försöker ialf att inte tänka på antagningen ialf. jag tänker på det hela tiden..
Gud, please om de e något jag vill just nu och 5 år fram så är det dethär!!!



brittan


 


Kommentarer
Postat av: JENNY

:O du var sjukt fin!

2009-07-15 @ 15:22:21
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Angela,

thnx =)

2009-07-16 @ 09:23:43
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: ella

hej men hur fick ni gratis biljetter?

En till fråga,, hur många platser utbildar KI tandläkare varje år, jag har för mig att de e 60 typ?

2009-07-16 @ 11:15:54
Postat av: Angela

en kompis hade biljetter över..

i år tar de in 85 st..

2009-07-16 @ 16:27:59
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0