Gårdagena utgång.

HHAHAHAHAHA.. ja kan inte sluta skratta.
Vi åkte in mot stn, va på et ställe. sen skulel vi hitta en bajsparkering.. tog 1 timme o leta typ. kanske lite mindre men jag blev fett kissnödig. så jag gick av bilen och drog o gjorde det jag skulle göra i ngn resturang när jag kommer tbx väntar tjejerna med bilen utanför ngn klubb och massor me killar är utanför. vad händer då? joo jag gör värsta volten bakom en bil, jag ramlar och slår ihjäl mig. mina byxor gick sönder jag har skorpor på armbågen. mina knän är förstörda. men jag låg ju bara där nere.. då SPRINGER typ 5 killar och hjälper mig och jag leker fett skadad för att de ska släppa sen kommer natta springade som en galning.. HAHHAAHAHAHA Jag kan verkligen intesluta garva ..när jag kommer in i bilden HELT SKADAD så leker tjejerna att de är fett allvarliga. DE DOOOG AV GARV..
Vi drog till layer, hade kul där träffa på ngra där också.. skön musi,.. bra ställe..lite litet bara
sen drog vi därifrån och mötte några andra på donken.. och sen drog vi hem..
jag hade kul i alla fall. hände en massaa den kvällen. vi höll på o krocka med bilen inne i stan bla annant.. gud var med oss alltså!
sov ca 6 timmar för att vakna vid 11 och fixa mig. gick och åt med morfar och morbror..

skön kväll, sköna tjejer, klumpiga jag...
 Inga bilder från igår pga att mina päron har kameran och är bortresta.. synd synd..


okej så farligt var det inte. men det kunde aha blivit det om jag inte bytte om till byxor 2 timmar innan.. REST IN PEACE FAVORITBYXOR.. =(

Kommentarer
Postat av: Hannnoll :)

Omg fick inte du ont!!

2009-07-30 @ 10:55:46
URL: http://hanols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0