go go go go shorty it's your birhtday

Min födelsedaaaaaaaaaaaaaag idaaaaaaaaaag!!!
Jippiie, jag är inte glad för att jag fyller 19, utan för att jag fyller år.
Ingen missa väl gårdagens MJ kväll?.. fan vad sorgligt alltså
Michael är KUNG

Idag ska vi till Fridays och göra de vi ska göra, sen ut. Vet inte vart vi ska men ngnstans ska vi ut o dansa ialf. Har ju inte den lyxen som t,ex KENZA som bara kan dra ut till 23 årsställen o komma in med vem hon vill. tror vi hamnar i en krog för fulla gamla gubbar me löss i skäggen. men who in hell cares liksom?
Mina päron väckte mig genom att sjunga JAAA MÅÅ... aa ni vet sen fick jag lite cash balash hahah.

Idag smäller de giiirrrl. Ska ha på mig min nya klänning också. MJAU
PUSSS

Min vackra mamma gjorde en sånhär tårta till mig idag.. hihih i love it


Fan vad jag vill logga in på FB, det är nämligen spärrat här på jobbet. drf så kanjag typ aftonbladets& alla tidigars rubriker utantill, man har ju inget o göra när de inte ringer... buhu

Kommentarer
Postat av: CLAUDIA

Gratz, hoppas att du får en fin dag!

2009-07-08 @ 12:26:00
URL: http://HTTP://CLAUDIABLOMQVIST.BLOGSPOT.COM
Postat av: einer

Grattis Angie hoppas du får allt du önskar dig och mer därtill ;) kram!

2009-07-08 @ 23:42:07
Postat av: ANGELA

thnx ! =)

2009-07-16 @ 09:32:25
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0