Grönan

vaknade tidigt och gick me mina syskon ovh kusin till grönan..
De känns som om den har blivit mindre, de va roligare när man va liten.. Men fyfaaaan katapulten, bergochdahlbanan, (häxskiten) och frittfall är fortfarande läskiga as hell, ja skrek så högt så mina stämmband e typ allvarligt skadade..
hursomhelst.. de va ganska kul tills jag blev åksjuk. Nästa gång tar jag 3 tabketter innan jag åker.. FYFAN,,
sen efteråt drog jag te kista me familla och fika..

nu  e jag hemma, dödstrött och vill sova..  gunääät




hahaha fina öronjag fick

ber mina sista böner..

home

Kommentarer
Postat av: einer

mjauuuu på dina ögon!

2009-07-13 @ 01:48:30
Postat av: ang

mjauu on u

2009-07-16 @ 09:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0