Hej!

Tjabba tjena halååå.
Igår fick vi svar på antagningen nr 1. Jag hamna på reservplats nr 3. sååå.. 3 st måste tacka nej till platsen för att jag ska få plats. vilket känns lite si sådär.. det känns vädligt osäkert. Vill ni veta vad jag hade för reservplats på läkarlinjen? 1400!! JA det står ett tusen fyrahundra!
de e helt sjukt, min kompis som har 20.0 hade reservplats 800. de e eju helt stört. kan inte riktigt förstå det.
Aja nu får vi hoppas på att 3 st tackar nej så ja kan komma in. hahaha

Igår kom natta te mig och vi kollade på Benjamin Botton. Den va riktigt bra. mitt i allt så börja natta gråta ja tänke " aha, filmen e lite sorglig jag förstår".. sen blev de lite värre o hon börja slå sig själv på huvudet jag fråga henne " va ere me dig" hon ba " JAG PALLAR INTE HAN E SÅ SNYGGGGGG" De va ju självklart Brad Pitt som var så snygg, som hon grät för haha. Visst dog man i vissa sceneer. Han var helt sjukt snyyyggg!!!!!

Aja, jag somna direkt efter att hon gick o nu e jag på jobbet. Vad händer idag da? BIO? BAKSMÄLLAN`?
aja vi får se. puss på er


Riktigt bra film btw. Att se honom succesivt bli snyggare och snyggare och snyggare....

Kommentarer
Postat av: G

Hej! Fin blogg du hade!



och grattis! Med reservplats nr 3 efter urval 1 så kommer du lätt in!!!!

Lycka till med studierna :)

2009-07-10 @ 09:37:28
Postat av: Angela

Tack! jag hoppas verkligen det =)

2009-07-10 @ 14:54:43
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vilka andra sökte du och kom du inte in på något annat ?

2009-07-10 @ 18:42:57
Postat av: angela

Nee kom inte in på något, jag sökte bara läkare, tandläkare psykolog och indek.

Kom in på en engelska kurs men ja tackade nej,,

2009-07-10 @ 19:03:08
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0