helt sick

fastän jag gick och la mig vid 11 så kunde jag inte gå upp idag heller jag vakna ialf tjugoi idag. helt stört? när fan ska jag kunna vakna upp normalt för att ha orken att cykla till jobbet?
aja. på fredag får vi svar om vi kommit in via TAPIL. HÅLL TUMMARNA för mig fastän jag inte fick max poäng så kanske de finns en chans.snälla jesus guud. Jag gör vad som helst för en plats där.


Förresten. jag fundera på o skaffa mig ett fadderbarn. men ja e lite orolig över om pengarna verkligen går till fadderbarnen på riktigt. aja vi får se hur jag gör.. får tänka igenom mitt beslut lite..

pusssss :)


tycker att alla borde få gå till skolan, utbilda sig och få mat på bordet varje dag.
Det är inte deras fel att de är föräldrarlösa. Det är vårt fel.. vi som bor i i-länder.
Jag menar inte att det är vi som gör det med avsikt men vi bidrar till det, mycket händer, många avtal m.m. som vi inte vet så mycket om gör så att de blir ännu fattigare. orkar inte gå  in på det hela, kanske skriver lite mer sen.. ska jobba nu ciao fellas :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du berättade att dina vänner också fick göra TAPIL provet fick dom max poäng också eller ?

2009-07-07 @ 20:38:45
Postat av: angela

två st gick inte viadre till intervju och den 3.e fick 40 poäng...

2009-07-07 @ 21:22:59
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: lina

vart ska du schtekas då? :)

2009-07-07 @ 22:30:16
Postat av: angela

haha va?

2009-07-07 @ 22:32:28
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: kusin

grattis brooooooooooooooooooooooooor

ringer dig imorn

löööööööööööööööwe you

2009-07-08 @ 01:19:59
URL: http://benidormochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0