hihi

Yesterday hade vi fett kul. Eller jag hade ialf fett kul!
jag e DÖDSTRÖTT vi kom hem sent och jag vakna vid 7 med värsta stressen vette fan vart ja skulle ta vägen jag hade somnat med min klänning på och smyckena och allt. jag hade inte ens sett vad jag la mig på. (min bror och lillasyster). Hursomhelst de känns som om de e en vana att de ska bli såhär. när jagkommer hem från fest går jag bara o lägger mig tänker inte ens på o byta om. herre gud asså hahaha..
Jag har inte sovit tillräckligt och nu jobbar jag har vart här sen 8 och kommer somna närsomhelst.
Vilken tur då att det inte är många som ringer idag.. då kan man slappna av lite..


aja bilder o sånt kommer sen.
hare göt pusss

Kommentarer
Postat av: Yohanna Meless

VAd roligt det var brshääännnn. JAG E RETARDED

2009-07-09 @ 17:05:39
Postat av: Anonym

tänker du inte ta körkorttet öller

2009-07-09 @ 18:16:31
Postat av: angels

yyo, yes we haad!

ano: jora en vacker dag

2009-07-16 @ 09:31:38
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0