Måndag morgon

Måndag är inte riktigt min favoritdag. mitt larm går 06.15 och jag brukar vakna vid kvart i eller 5 i eftersom man snoozar bort drygt en halvtimma. Hursomhelst. idag vakna jag 07.50.. vet ni när jag bröjar? 08.00! mamma fick köra mig och jag va där 10 över.. ni ska se hur jag ser ut. klädvalet var ju inte heller direkt det bästa hahaha. Jag har feta/tjocka jeans med en stickad kofta (vinterkläder).
Kollade på väderprognosen för 14 dagar frammåt (www.klart.se) jag säger bara ett ord. KATASTROF! vi lär ju inte få någon sommar på 2 veckor, helt sjukt de ska t.o.m åska ett par dagar.
Tur att man ialf åker bort en vecka, fan vad jag ska steka jag ska bli svart. vi får hoppas på det ialf hihih


nattosh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0