weirdo

Igår hände något skuuuuummt!
Jag var i stan me mina beautiful friends. men var tvungen o dra hem ensam dåra. sen så när jag är i sumpan händer ngt helt cp. Jag började känna hur det strama till vid byxlinningen och knapparna. jag börja känna hur min mage svullnar upp och den sväller upp från börstkorgens mitt.. ända ner till magens slit strax intill  troskantens början.
Och DÅÅ jag då kom jag på att jag hade ätit glass. den måsta ha varit den mjölkrikaste glassen som någonsin skapats. jag ringer mamma för att hon skullr hämta upp mig för jag vågade inte knäppa upp byxorna framför alla, jag kunde ju knappt andas. så när hon kommer så gömmer jag mig lite så ingen ska se min mage och henne reaktion var: VAAA? VILKEN MÅNAD?... HAHAHAHA . Själv tyckte jag inte att det var så kul. Jag kunde ju knappt andas och min mage var ENORM. jag tror ingen kommer förstå. jag borde tagit en bild såg up som en 5-6 månaders mage.
När jag visa pappa fick han panik...
Hursomhelst jag kunde inte sova på mage (vilken jag alltid gör) så jag fick sova på rygg. vilket ledde till att jag somna vid 3-4. Nu är jag dödstrött och vill bara sova.



Idag fyller min bror år. GRATTIS! måste dra te kista eller ngt och köpa present till honom...vad ska jag köpa? ..hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0