yesterday

Slutade jobbet vid 4 sen åkte jag hem och duscha och fixa mig sen drog jag te natta och farnaz kom dit och drog till La cocara. madde komdit också. de va mysigt och VARMT som innhlevtette ja svär på att de va 40 grader inne i resturangen. sen så började musiken att komma igång där nere men vi bestämde oss för att dra till mango dåra.. när vi e påväg ut så  kom två killar och börja prata med oss på engelska hahahha, vi garva ett bra tag

Killen: Hello Girls! We'r from Puerto Rico and we are here on a vaction can you help us? we want to go to a good place and party and stuff
Jag: hehe, you know Rinkey Centrum? or Tensta? GO TO RINKEBY!!
Killen: nooo, i heard that's a ghetto place.. i think that we should goo too wthat do you call it.. hmm Oster..Öster?
Jag: ÖSTERIKE? YES ÖSTERIKE?
KIllen: Nooo.. you know oster ostermaaa
Jag: Ahaaaa ÖSTERMALM
Killen: yesss so where r u going girls? we want to go to a place and have some fun with girls you know..
Jag : hallå tjejer?.. vad fan hette dendära H*rgatan här inne i stan?
Killen: FYFAN VA LÅGT AV ALLA STÄLLEN??? FAN VA LÅÅÅGT HAHAHAH
OCH ALLA VI DÖR AV GARV.. fyfan de va najs

Sen drog vi till mango och vakterna va ju inte dirket VAKTER om man ska säga så.. de höll i natta o ba: VART KMRU IFRÅN?? ERU GREK?. o släppte inte henne. sen när jag skulle förbi så förökte han dra i mig jag ba drog bort hans hand och fråga samma sak men vi kom undan (h) haha.. seriöst? kallas dedär vakter?
Musiken va faktist bra där ett stort plus eller.. ett megastort plus!

På vägen hem fick vi tränga oss i en 5 bil.. men vi var 8 pers.. hahhahah
de va kul igår, mjau puss på er tjejer.


babe


de va så varmt... fyfan

farnaz hade kul


Tror jag ska hyra en film nu eller bio. det är tråkigt nu för de spöregnaaaaar!
 Jag undrar över en sak..vart ska vi dra på min födelsedag? ska vi ut på fredag?lördag? eller samma dag som jag fyller år? (onsdag)??? kom med förslag ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0