hahahaha

igår var nog den mest hädelserika dagen som finns.. Vi var på flaket med farnaz och FRÖS ÄRLSET AV OSS. asså jag o angela DOG VERKLIGEN AV KYLAN så vi hoppa av flaket tidigaee och gick te doken och värmde oss lite med te men vi blev ju inte torra och varma utav det drf så gick vi till toan och satt under självtorksgrejen i typ 30 min för att värma oss, efter det drog vi hem och fixa oss. ( för m ig tog de 45 min att tina upp i duchen) sen så fixa vi oss och drog till ninas mottgningd et va FULLT DÄR.. herere jesus vi syrianer slutar aldrig att föröka oss.. hursomhelst sen drog vi till slutskivan. Det var riktigt nice, eller jag hade ialf GALET KUL. så länge jag e med er tjejer så har jag SKITKUL. kom hem ganska sent och håret.. om ni såg mitt hååår HAHAHAHAHA...nu hare tagit mig fett lång tid och kammen gick sönde.r fattar inte hur jag har lyckats trassla in allt hår igårkväll?
aja nu ska jag till skolan och sälja slutskivebiljetter för vår slutskiva.. det går förfullt nu.. :D
Föresten.. de ska spöregna på min student. men vet ni vad? JAG SKITER I!!!!!!!!!!!

 =) pussokram ses på a la stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0