hihi

Igår vd jag o shoppa med mami lite. nu sitter vi o städar förfullt. idag har jag min motaggning de blir en massa folk, men de kommer o bli najs, dj och mat och jag + flippad är alltid bra. porblemet e bara är att jag är grovt sjuk. jag kan knappt prata är skithes och näsan rinner och ja vettefan, men jag skiter i..
Hoppas vi har ddet kul i alla fall :D


haha då och nu..
lägger upp allt senare om studenten när jag fått alla bilder, då berättar jag allt från start till slut hahahaha..
kanske även lägger upp film från flaket HHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Stalker

Oj då, där står jag alldeles vilsen? Undrar vem jag letar efter :P

2009-06-14 @ 02:47:58
Postat av: Anonym

grattis till studenten!

2009-06-15 @ 02:11:20
Postat av: Angela

tack!

haha aa joo du letar efter mig..

2009-06-15 @ 13:13:28
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0