Last night

När jag kom hem igår från jobbet var det så jääääkla varmt, trots att klockan var 5 så höll jag på o dö helt seriöst. sen drog jag med mamma till outlet där jag köpte den snyggaste underdels-bikinin jag någonsin köpt.
Efter det blev det grillning vid ängarna hos mig dit kom alla typ, ganska najs bajs.
När jag kom hem satt jag o lyssna på MJ musik. han är så grymm. synd att han dog, kan fortfarande inte förstå att ngn kan försvinna bara. Tack gode gud så har jag inte fått uppleva något sånt hemskt än, visst har jaghaft kusiner och sådant som dött men jag har vart liten/inte vart så nära de. Men jag kan tänka mig att det kan vara det värsta man kan vara med om. Aja nu skriver vi inget om det. Fy..
back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0