Min student

Jag vakna någon gång vid 6 tiden och b.örja fixa mig för att vi hade klassfotografering vid 8!!!
som sagt så var det ett stort mission att ens komma upp ur sängen efter angelas student dagen innan, de kändes som om jag redan hade tagit studeneten och skulle vakan upp dagen efter... hursomhelst så förökte jag fixa mig så gott jag kunde ändåå


hemma..

när vi var i skolan vid 8 så visa de sig att hälften av klassen inte va där så vi tog vårt fotot ngn gång innan halv 10 tror jag, och under den tiden tog vi massa foton och lekte av oss vår nervositet haahaha, folkt va ju haypade som faaan!
i alla fall så skutta vi runt och runt i cirkus 3 timmar tills vi skulle gå till aulan vi skrev i varandras mössor etc..


jag och orestis

gääng

gänng

SPARTAAA hahaha

nästan hla klassn

möösorr

abbe och jag

vårt lakan hahahahaha

tjejeeeer

sen så gick vi till aulan, där rektorn höll tal och vi sjöng studentsången och en massa annat, då jag bla började gråta en massa, jag kände att jag int kunde hålla undan tårarna så de bara forsa... och jag fick stipedie för "mina goda studieresultat" haha, var skitglad när jag blev upproppad :)...


i aulan

jag grät..


 jag och nilay är så duktiga :D

baby

stipedieee

sedan fick vi gå till vår studentlunch som var ganska stressig, mn de va så jääääääkla god mat, vi var ju så himla hungriga ja hade ju int ens ätit frukost för att jag knappt hann.. så jag åt upp nästan allt.. det va mysigt :)

hahaha

skåååål

efteråt gick vi till klassrummet och jag och tjejerna fick en present från lärarna haha, en bok vare för min del, om hjärnan har inte börjat läsa den men de ska bli jävligt intressant ;D.. efteråt gick vi upp till biblan för att srpinga ut och vi sprang ut till våra päron och jag följde efter nilay til trummorna, de va nog den bästa känslan som fanns i hela världen haha de va så skönt o spinge ner för trapprona med alla kvistar runt omkring ja vet inte hur ja ska beskriva det, men de va underbart..








efteråt sprang jag till flaket och bytte om innan såklart och han lämna av oss vid centralen hahahah vi va så jävla fula och äckliga hela bunten hahahahahaha, asså ja minns verkligen! hursomhelst vi åkte hem 9 st i en bil jag och omar och orestis satt i bakluckan och sen s¨å kom jag hem helt jävla full och trött och FUL och äcklig. jag duscha av mig snabbt för att hela släkten ksulle komma på min mini- motaggninge och vi skulle äta en tårta :)

fett snyggaaaa

HDID

IN THE BAGAGE O YOUR CAR


fick flytta frammåt sen.. men stövlarna ut genom förnstre

inte min mössa

hemmaaaaa :D
sen kom tjejerna hem te mig och jag bytte om snabbt och fixa mig lite för att sen gå på slutskivan,, oj ni fattar inte hur trött jag var då. jag höll på o somna..

skivan

fint va

och så flippppppp

på väg hem höll jag på o somna igen.. och när jag va hemma så sov ja med en gång och jag ville bara gräva ner mig och aldrig mer vakna upp igen.. sååå trött var jag.. herre gud alltsåå. men en utav de bästa dagarna i mitt liv!
de va så kul.. ååååh ( men inte slutet) JAG VA SÅ ARG och trött ååååh fyfan..

aja älskar er allihoppa som har vart med mig i 3 år jag kommer sakna allt vi gjort tsmns allt vi har varit med om.. hursomhelst puss på er alla! <3 kärlek

..






Kommentarer
Postat av: anonym

GRATTIS :D

Tar själv studenten från tensta gymn nästa år :) , hoppas du kmr t vårt utspring . hihi

2009-06-21 @ 00:59:34
Postat av: Anonym

hur mkt pengar fick ni för era "goda studieresultat"?

2009-06-21 @ 19:51:21
Postat av: Anonym

fan va kuul haha..fin du var också

2009-06-22 @ 02:03:11
Postat av: sezen

herre min Gud GOD mat??? driveru me mej angela ja dog av hunger den dagen de va skit äckligt å kallt fan xD

2009-06-22 @ 16:22:16
URL: http://snezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0