Nu insåg jag

Jag har verkligen panik. jag har panik panik panik!!
Vad ska jag göra? snälla säg mig!! jag har ingen klänning till slutskivan, alltså det är kört på riktigt. det är KÖRT!
Jag har verkligen kolla överallt. jag hittar inget som passar mig. jag känner att jag vill gråta..
Eller nej juste de finns värre saker i världen.. som att få VG i fysik b.. och de har inte jag fått. SÅ JAG EFORTAFRANDE GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD
...fortfarande.. om de e ngn som vet att de finns en snygg klänning där ute som jag skulle kunna passa i.. TELL ME. jag e breddd o betala max tusen. så snälla? NÅN måste veta?!


Jag är så stolt över mig själv. ...från ingenstans,

Kommentarer
Postat av: Maria

i värsta fall så kan du ju köpa en till elise ryan men i en annan färg :)

2009-06-02 @ 23:22:32
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: NLR

nejnej du kan inte ha likadan klänning i en annan färg det funkar inte så.... du hittar en!!!!!!

2009-06-03 @ 17:10:47
URL: http://nadiajoker.blogg.se/
Postat av: tips

Åk till Oasis/Warehouse i skärholmen :) där finns fina klänningar.

2009-06-03 @ 17:53:52
Postat av: Anonym

titta på Zara!

2009-06-03 @ 20:06:14
Postat av: Anonym

OASIS spikat..finns även i stan, venne vart...men där har dem heeeta klänningar, 1000-1300 måste du vara beredd att ge...men de e dem verkligen värda

2009-06-03 @ 23:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0