shopping shopping

Jag  har shoppat en massa idag med natta och gandom, fyfan det är  ju rea på allt man vill ju ha alltkä'nns det som haha..
men men..som ni säkert vet så blir de ju asfint väder i veckan, och jag jobbar ju sååååklart så aa joo jag får se solen någon gång efter 4.. men de skiter jag fan i, jag e ialf galet glad över att jag ens har jobb. hoppas det blir fint väder i helgen ialf =)
sååå de va de känns somom jag inte srkiver riktigt mycke längre vet inte varför? kanske för att jag skriver när jag sja sova? jag måste sova för att jag ska vakna vid halv 6 .. ta bussen vd 7 och börjar 8.. najs va? hahah
aja godnatt babes!


för er som inte jobbar... NJUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0