shuhu?

Idag köpte jag heta skor muhhhaa, i alla fall jag fikade med natta johanna och ligan.. och... aa och..
hahaha det var fett mysigt i alla fall, jag gillar när det börjar bli varmt här i sthlm, de känns så skönt att komma hem och att det fortfarande är varmt.
aja en mysig dag var det i alla fall. hoppas nii hade en mysig dag och svar till dig sezen: jag va s hungrig på studenten så att hade de ställt fram en rå kyckling hade de vart en delicious lunch för mig hahahahahaha
puss på er.. FRED

HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Kommentarer
Postat av: sezen

HAHAHAHA fyfan jag dog också av hunger men maten var ÄNDÅ inte lockande xD

2009-06-23 @ 22:48:45
URL: http://snezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0