Skivan

jag va på jakans slutskiva igår i clusret. Okej fine stället var fint, det spelades bra musik. men HERREGUD kunde de inte släppt in lite fler djur? för de första fanns de 2 gäng som typ egentligen är bojkottade från alla ställen, de gr in i folk drar deras hår e helt cp. sen så vare kanske 8 miljard människor där inne man kunde ju inte dansa utan o få en box i ansiktet eller i magen. Jag gillar inte när det är för mycket folk på skivor. det blir ju fan bara bajs. trots det hade jag ganska kul ändå för att mina kompisar är ju typ bäst..
och sen så avslutades kvällen på det sämsta sättet som finns.. FYFAN..
och ja ska fanimig ta körtkortet!!!!!

nilay kör förfullt på solnas...
Vi hade rikritgt kul då.. DÅ VARE INTE 6000 MILJARDEER MÄNNSIKOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0