yepp

Ni förstår inte hur glad jag är. ni förstår inte. Jag har fått mvg i fysik b. dethär är stort det är helt sjulkt helt ****sjukt.. Jag är såååå glad jag kom hem idag med värsta lyckan och smajlet jag gick runt utan att tänka på plugg. nu är det över.. nu är det över.. helt sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt!!! Aja jag tänkte lägga upp lite bilder från fredagen då vi grillade hos simon.. jag fick bilderna från yohanna. (som knappt kan sluta tagga mig på alla fla bilder) hahahaha


Larvar mig som vanligt


larvar mig ännu mer


en geting förföljde mig


äter korv på ngt konstigt sätt


Omar blir min försökskanin för mitt framtida yrke (tandläkare)




jag o omar det fett coolt han är 2,10!


På väg hem, självmordsbenägen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

E Det läkare lr tandläkare du ska bli? :S

2009-06-03 @ 10:47:14
Postat av: angela

tandläkare vill jag bli helst

2009-06-03 @ 22:55:16
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

omar e kattttttttttttttttttttttttttttttttt

2009-06-08 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0