blä

 så som ni vet så skriver jag högskoleprovet imon.. ja vet att de inte kommer att gå bra.. men i alla fall..
ja hoppas att det går bra denhär gången...någon frågade om tips

♥ Tare lungt va inte stressas ser du att du blir för stressad av en uppgift, hoppa över den och gå tillbaka till den sen om du ser att den tar för lång tid, för att de är tidsbegränsat, hällre att du hinner med 5 uppgifter än att sitta o grubbla över en som du kanske tillome får fel på

♥ ta me dig frukter och mackor, man blir jättehunrig och får du inget i dig blir du okoncetrerad.

♥ Ta med dig ALLT!.. linjal, penna sudd och legg. förra gången glömde jag linjal så jag satt me mitt legg och försökte andända den som linjall ( i'm stupid)..

♥Sitt inte o fyll i o ba " jag chansar på denhär".. förösk att hitta de rätts svaret , annasr ere ju meningslöst me o göra provet..

♥Försök att ha koll apå tidien, ta me dig en klocka så att du inte får panik när läraren skriker 5 minuter kvar... de är bra attt dela upp hur många minuter en uppgift får ta max.

♥Jag va deppig efter mitt förra prov, va inte deppig efter, de är bara ett prov.. inget speciellt.... =)
lycka till!

 i alla fall.. vi va precis hos arazo allihoppa för att fira henne, hon fyllde 18! hahah änligen!!
bilder från a la kväll..


sötknoppar... angelica and araaaaaaaaa


Nilay vill visa hur stort hennes ansikte va innan hon givk från 16678 kg till 50 kg..
hon visar även hur hon gjorde för att trycka ihop asniktet..hon använde en lyftkran och en lastbild..

vi åt en massa gott o yatou dog..och la sig på oss.. men vi bryr oss inte om henne så fort vi ser en kamera så kasta vi ner henne från våra ben..

LAS CHICAAAAAAAAAAAAAAS... arazo o yatou trodde att de skulle snöa inomhus så de tog på sig jackorna, sen hamna youtu i ungen...wow yatou.. fiiint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Angela, jag undrar vad du fick för resultat i ditt högskoleprov det ALLRA FÖRSTA gången du gjorde den? :D



2009-03-29 @ 12:35:30
Postat av: angela

haha, jag har inte berättat de för någon, men det ligger runt medelvärdet av de hela.

jag gjorde fel på svenska blocket skrev från höger till vänster, därför blev de SKIT!.. men runt medelvärdet säger inget mer! HAHA

2009-03-29 @ 12:52:33
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, ok... medelvärde I got you ;)



Ha det bra o tack för ditt svar... :D

2009-03-29 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0