egypten

de va helt underbaaaaaaaaaart
jag saknar allt.. vårt hotell va så jävla najs, och rent.. min bror gick in i glaset flera gånger...



och jag vart livrädd.... syns ganska bra..


soooooooooligt


mjaaaaaaaaau, utsikten.. allt..fråga inte vad jag had epå huvudet..


i rummet... smutsiga fötter..i know..


promenader..


frukosssssssssssssssteeen, AHHH!


mitt hår blev gult..


vi besökte en moske...vi var tvunga.. ser ni hurs nygg jag är me den på?

brurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



vi dök lite.. och de va fett äckligt.. sen gick vi upp igen..


min aögonlock svulla.. fick inte sola på 2 dar.. =(

på väg hemm......
....sen kom tårarna..
oooooooooooh
jag har 3 prov enhär veckan..
idag hade jag ett.. på torsdag har jag religion och natur på fredag..kill me soflyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy








Kommentarer
Postat av: F

Åh vad mysigt det ser ut och vara.

Hur mycket kostade resan per person, flyg, buss, mat, fickpengar, osv? allt som allt?

:)

2009-03-03 @ 20:53:14
Postat av: angela

oj, vet inte pappa betala allt, så ja har ingen aning. jag vet bara att mat och boende på hotellet en dag för 5 pers kostade 1000 dollar per dag.. vilket motsvarar 9000 kr ungefär. resten vet jag inte..

=)

2009-03-03 @ 21:07:41
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Maria

meh, ge mig lite pigment angie! ;D

2009-03-03 @ 23:57:29
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: zara

fan vad fina bikinisaaaar, varifrån kommer den vita??

2009-03-04 @ 23:39:10
Postat av: angela

Thnx, den vita är från victoria's secret =)..

2009-03-04 @ 23:42:25
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0