...

Kom hem precis från nilays hemmafirre haha, de va ruligt .. men hemvägen va nog skrämmande för mig o eva! HAHAHAHA för att vi skulle hinna med tåget så sprang vi VÄRSTA maraton me våra skor, OCH jag menar MARATON SOM FAAAN!!!, så dåligt att tågen går så sällan...
aja.. hursom helst..
ja tänkte svara på lite frågor..

1) jag undrar vart du tänker studera ? blir det utomland för i Sverige är det ju 20 i snitt och vad har du för religion ?
Svar: jag hade tänk o studera till kirurg, men blir jag inte intagen till läkarlinjen blir jag mer än gärna tandkirurg om inte, då kanske jag blir apotekare, just nu har jag inga planer på att flytta utomlands, men de finns en stor risk och då kanske det blir england..Och jag är kristen ortodox! =)

 2) man får ÅNGEST av all snack om pluggande..herregud
Svar: varför får du det? det är väl jag som får de inte du?.. dethär är min blogg

3) vad ska du plugga till om du inte kommer in på läkar linjen?
Svar: samma svar som 1.an =)

4) vilket snittbetyg kommer du gå ut med?
Svar: Jag vet faktist inte, men om jag fortästter med bara mvgn och gör omprov i de kursern som jag kan göra de mvg komplettering) tror jag att jag komme rupp till 19,9

5) hur mycket handlar du kläder för i månaden?
Det varierar, ibland kan de bara blir 400-500 och ibland runt 3-4000, beror på vad under vilken period, då menar jag festperioder, ny årstid osv  =).. eller att man reser utomlands.. haha

6) festar du mycket?
Svar: Nja kan man inte säga direkt, men nån gång i månaden ialf..

7) pluggar du mycket på helgerna?
Svar: det beror på, ibland kan jag plugga hela helger lördgara från 12-8 och och söndagen också, men nu hare blivit ganska lungt så jag pluggar inte så mycke på helgen längre, ska dock göra de imon =)

8) kommer du att plugga i stockholm efter gymnasiet?
Svar: troligtvis INTE, om jag inte kommer in i karolinska, där chansen är på.. kanske 1/100000000

9) hur går det med kärlekslivet?
Svar: det finns typ inget sånnt i mitt liv nu..skolan går före, sen familjen, sen vänner, sen träningen...blir svårt.


lite bilder från kvällen.....




mjauuuuuuuuu love u girlies


Kommentarer
Postat av: Anonym

får du 1.9 eller 2.0 på högskoleprovet har du en plats på vilken läkarlinje du än söker! :)

2009-03-14 @ 10:04:19
Postat av: angela

Hade jag fått 1,9 eller 2,0 på högskoleprovet hade jag bjudit alla min aläsare på 9 miljoner kronor var! haha, det är ju inte lätt!

men jag ska plugga till högskoleprovet nätsa terminen jag ska göra högskoleprovet nu i mars men hinner inte plugga till de för jag har 500 andra saker o göra i skolan, så nästa termin då satsar vi på 2,0!!!

2009-03-14 @ 11:39:32
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0