haha de e ganska pinsamt

Brukar ni ocksåd dagdrömma?
jag dagdrömmer hela tiden.. Om vi säger att en snygg kille som man e lite småkär i.. a ialf ja hittar på värsta historierna i mitt huvudet, sen så e dagdrömmen värsta REAL. och jag e alltid lycklig... Men sen inser jag att de bara va en dagdröm. Problemet me dehär e att när man ser människan sen tror man att man känner honom fettt bra, men egentligen kanske man inte ens säger hej till varandra. Så de är ganska farligt me sånt hahaha. Aja hursomhelst.. ja ksa föröska sluta me de. men ja kan inte. jag gör alltid så och har gjort så i typ... 6-7- år?.. de roliga är att de kan vara exakt VEM SOM HELST jag dagdrömmer om. Det kan vara typ... Nån som jobbar på NK som man går förbi och vet namnet på bara som är skitsnygg.. kusin du fattar vad jag menar. Men döda mig inte hahahahaha

Jag måste gå på bio föresten jag har en biobiljett som går ut nästa vecka på fredag och på fredag ska vi fira nilay som fyllde 19 denhär veckan. I alla fall.. så antingen måste jag sälja biljetten eller gå själv. eller ragga till mig ngn som går på biomed mig. Men de sista alternativet skulle jag aldrig göra. .. nån som offrar sig kansle?


Crazy dodo och jag.. jag är lite crazy me.. without make-up-shiet drf ögonen e lite bajs.. gillar inte ni mina FET ÖGONBRYN .. kusin du behöver inte kommentera... i know u'r oppinon...

Kommentarer
Postat av: Zodfa

Hahaha känner igen mig väldigt ,väldigt bra när det gäller att dagdrömma så om en person hahah o de e pinsamt brukar vara orolig över om de finns folk som kan läsa tankar vore de mkt pinsamt :P

2009-03-08 @ 20:33:07
URL: http://zodfa.blogg.se/
Postat av: angela

hahaha, jag känner också så ibland., ba shit tänk om ngn visste vad ja tänkte på hahaha... dear good

2009-03-08 @ 21:54:02
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0